POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.Sklep Internetowy wolkaonline365.pl prowadzi sprzedaż hurtową za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane tylko przez stronę http://wolkaonline365.pl

2. Adres korespondencyjny Sklepu Internetowego: wolkaonline365.pl

3.Kontakt telefoniczny z internetowym sklepem wolkaonline365.pl możliwy jest od poniedziałku do niedzieli w godzinach 08:00 - 16:00 pod nr. +48 888 899 599/ +48 729 397 681

albo za pośrednictwem adresu mailowego: wolkaonline365.pl@gmail.com

Produkty i realizacja zamówień

1.Jeśli chcesz zamówić na wolkaonline365.pl Kupić nasze produkty, takie jak ODZIEŻ, OBUWIE męskie damskie i dziecięce na stronie sklepu internetowego trzeba będzie utworzyć konto osobiste. Aby się zarejestrować należy podać imię, nazwisko, kod pocztowy, adres e-mail, numer telefonu i ewentualnie inne informacje potrzebne do kontaktu.

2. Musisz zarejestrować osobisty adres e-mail z którego korzystasz regularnie, abyśmy mogli się z Tobą skontaktować.

3. Zamówienia od klientów będą przyjmowane przez stronę internetową. Klient otrzymuje potwierdzenie od nas i wykonanie zamówienia rozpoczyna się, po potwierdzeniu wpłaty na nasze konto. Dążymy do wykonania zamówienia jak najszybciej.

4. Zamówienia mogą być składane poprzez stronę http://wolkaonline365.pl lub telefonicznie.

5.W przypadku braku potwierdzenia anulowania zamówienia od klienta internetowy sklep wolkaonline365.pl zastrzega sobie prawo do usunięcia zamówienia.

6. Wszystkie produkty oferowane w sklepie zostały legalnie wprowadzone na rynek polski i są sprzedawane w ramach sprzedaży hurtowej. Przedstawione zdjęcia poszczególnych marek odzieży, obuwia, torebek i biżuterii są wykonane z faktycznie sprzedawanych pakietów.

7. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami netto (nie zawierają podatku VAT).

8. Na wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie wystawiamy faktury VAT.

9. Za zakupy w sklepie można zapłacić: przelewem na rachunek bankowy lub za pobraniem. Informujemy także, że pierwsze zamówienie od nowego klienta realizujemy w opcji przelewu zaliczki, minimum 10% wartości zamówienia (reszta kwoty za pobraniem).

10. W wypadku braku zamówionego towaru w magazynach, klient będzie o tym niezwłocznie informowany. Może zdarzyć się, że niektóre artykuły prezentowane na stronie mogą być już wyprzedane za co serdecznie przepraszamy.

11.W uzasadnionych przypadkach (ograniczone lub wyczerpane stany magazynowe,) rezerwujemy sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia (zwrot wpłaconych pieniędzy), ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty. Pozycje znajdujące się w naszym sklepie: www.wolkaonline365.pl są zaproszeniem do złożenia zamówienia i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

FORMY PŁATNOŚCI

1.Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą na terytorium Polski:

Płatność gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki „ za pobraniem”.
Przedpłata przelewem bankowym na konto sklepu. Niezbędne dane do przelewu zawarte będą w automatycznym e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.

ZASADY DOSTAWY ZAMÓWIEŃ

1. Każde zamówienie staramy się zrealizować jak najszybciej. Do wysyłki towaru przystępujemy najpóźniej w ciągu 48 godzin od daty wpłynięcia zamówienia (przy opcji za pobraniem), lub rejestracji przelewu na naszym koncie.

2. Wszystkie towary dostarczamy za pomocą firmy kurierskiej Epaka w ciągu 24 godzin od jej nadania w dni robocze.

3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.

Reklamacje

1. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w ciągu 7 dni od daty odebrania przesyłki w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:
wad fabrycznych,
niezgodności towaru z zawartym zamówieniem.

2. W takim przypadku Klient proszony jest o skontaktowanie się z biurem obsługi klienta przez e-mail: wolkaonline365.pl@gmail.com lub telefonicznie. Reklamacje na towary odsyłane bez wcześniejszego uzgodnienia nie będą rozpatrywane.

3. W przypadku towarów wadliwych, uszkodzonych fabrycznie bądź niekompletnych gwarantujemy ich wymianę na towar wolny od wad lub zwrot wpłaconych pieniędzy pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia lub pomyłki w dostawie w terminie 10 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. Po odesłaniu towaru proszę o informację o wybranej formie (wymiana towaru, zwrot wpłaty).

4. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia produktu z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa klient.

5. Nabywca ma prawo dokonania zwrotu zakupionych produktów bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość w terminie do 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru.

6. Zwracany produkt należy przesłać na adres firmy LUNAWAY na koszt nabywcy, wraz z danymi nabywcy, numerem zamówienia i dowodem zakupu (paragon/faktura). Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jakie ma zostać zwrócona zapłata. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem w ciągu 10 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej.

7. W przypadku odsyłania reklamowanego towaru należy dołączyć fakturę zakupową, a odsyłany towar musi być zapakowany w oryginalne opakowanie.

8. Klienci mogą zwrócic zamowiony towar w ciągu 10 dni od dostarczenia przesyłki,klient dokonuje zwrotu towaru na swój koszt.

Uwagi końcowe

  • Dane osobowe klientów podlegają ochronie zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Firma LUNAWAY nie ujawnia przekazanych danych innym osobom ani innym podmiotom i wykorzystuje je wyłącznie do celów realizacji zamówienia oraz własnych działań marketingowych (informowanie o nowościach i akcjach promocyjnych). Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.
  • Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją powyższego regulaminu.